dinsdag 12 oktober 2010

Wat heb ik geleerd over de kinderziekten.

Op 9/10 zijn we naar de kinderarts gegaan.Omdat de kinderzieketen van mijn dochtertje maar niet door kwam.Maar het bleek geen kinderziekten te zijn.Het was een infectie in het bloed.Ze moet antibiotica nemen 5 dagen lang 3 keer per dag.En als het dan nog niet weggaat moet ze een nacht naar het ziekenhuis voor verder onderzoek.Ik ben zo bang de eerste vraag aan de dokter was ,hoe komt ze aan die infecie.De dokters weten het niet het kan vanalles zijn.Ik vroeg kan het zijn van te veel te wassen of van de verkeerde zeep.De dokter zei van niet hij vroeg welke zeep neem je? Ik zei zwitzal dat is goed zei hij daar van kan ze het niet krijgen.Ze weten niet van wat het is afwachten.Nu wilt ze nog niet slapen normaal gaat ze nog 2xper dag slapen nu niet meer.Ze maakt nog hoge koorts soms is het lichte verhoging en dan is het op een half uurtje tijd al 39.4 dan ben je heel bang.Je zet ze zo snel mogelijk in een lauw badje maar dat helpt niet dan steek ik een koortsstopje.Dan denk je ze zal wel slapen en het zal wel beter gaan maar het is niet zo.Niks helpt! Je gaat dan wandelen haar goed dik aan doen een jasje mutje sjaal  maar dat helpt ook niet voor de slapen.Zelf niet in de auto.Voor dat ze ziek werd ging ze s'avonds om 21.00uur slapen nu is het soms 23.00 of 00.00 uur.Het is soms ook moeilijk.Maar gelukkig helpt mama goed daar ben ik dankbaar voor .Ik heb al gezecht tegen mama als ze nog lang ziek is en moeilijk doe dan ga ik gewoon naar leuven.Mischien weten ze daar wat er aan de hand is.Daar hebben ze mij ook goed geholpen.Ik neemde de prikpil in maar dat was dus niet zo goed dat we dachten nu kan ik nog heel moeilijk kinderen krijgen nu neem ik de pil in en nu is het afwachten tot dat alles weer normaal is in mijn baarmoeder en mijn eierstokken ik hoop dat alles normaal komt want zou toch graag 2 kindjes willen.In december moet ik terug naar leuven en dan weten ze meer.hopen dus.Papa heeft ook niet goed nieuws gehad op 9/10 rond 17.00uur belde mama mij ze was aant wenen.Ik vroeg aan mama wat is er.Papa heeft al 4 maanden in zijn rug en ze zijn meer onderzoeken gaan doen.het kan zijn dat papa een nekhernia heeft of het kan botkanker zijn.Ze denken meer aan botkanker.Ik begon te wenen ik zei tegen mama ik wil papa niet kwijd zijn.Mama zei dat zal niet gebeuren.Ik zeg neit veel tegen papa dat ik hem heel graag zie maar ik zie hem heel graag.Ik wil hem echt nooit kwijd zijn echt niet.Ik heb 2 nachten heel slecht geslapen.Maar nu gaat beetje beter het is afwachten nog een week en we weten meer.de nacht van 10/10op 11/10 is er vanalles gebuurt heel slechte dingens dat kun je zo maar niet  vergeten ik hoop dat mijn weekend nooit meer zo slecht gaat zijn ik kan niet meer over vertellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten