zondag 17 oktober 2010

Hoe zijn mijn dagen geweest van 14/10 tot 17/10

Op 14/10 ben ik naar de pastoor geweest.Om te vragen wanneer de doop doorgaat.Normaal kon hij mij niet helpen omdat het bespreking de 3de donderdag van de maand pas is.Maar hij heeft toch geholpen.Hij vroeg waarom is er zo haast bij.Ik zei mijn dochtertje is bijna al een jaar en zou haar toch zo snel mogelijk willen laten dopen.Hij zei welke maand ik zei November.Welke datum ik zei dat weet ik niet ,ik vroeg wanneer is het in hulst hij zei de 14 November.Het is wel snel maar normaal krijgen we alles geregelt.Nu de 28 Oktober moeten we de papieren gaan in vullen voor de doop.Dan weten we met hoeveel kindjes dat we zijn enzo. Als er meer dan 4 kindjes zijn dan word het in 2 gesplits normaal is de doop om 13.30uur maar de 28 Oktober weten we meer.
Op 15/10 ben ik naar mijn vriend zijn thuis gegaan. Het was daar fijn behalven dat jimmy niks vertelde of plezier te maken.
Op 16/10 zijn we naar Holand gegaan,gaan winkelen. ik en mijn vriend mario,iluna en jimmy het was fijn.S'avond rond 16.50uur zijn we naar genk gegaan naar de dierenasiel kijken voor een hondje.Maar er was niks die met kinderen kon omgaan.Dus een hondje was moeilijk om te zoeken jimmy had heel moeilijk.De hele avond aant zoeken niks te vinden.
Op 17/10 rond 10.30 waren we weer aant zoeken.Maar we vonden een hondje we zijn ze snel mogelijk gaan kijken maar mijn vriend zijn ouders wisten er niks van.Ik kreeg geen hondje omdat het allemaal reukes waren.maar Jimmy heeft wel ene genomen.maar ik heb ene besteld een teefje de hondjes zijn heel kindervriendelijk en dat maakt heel veel uit voor mij.Ze zeggen wel dat labradors niet met kindjes kunnen om gaan maar deze wel.Ik mag van mama een reuke halen maar zijn bang voor de hondjes die wij nu hebben en dat zijn teefjes.Iluna is gek op de hondjes hihi echt grapig om te zien.
Met iluna gaat het beten alleen maakt ze soms nog koort maar ze is nu tandjes aant krijgen.
Nu gaat het druk worden iluna verjaard de 26Oktober en de doop is op 14 November dus moet alles snel geregelt worden.
Ik heb nog veel zitten te leren over mijn rijexamen ik had nu maar 6 fouten nu hopen dat ik er door ga zijn
dit is mijn blog groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten