dinsdag 5 oktober 2010

deze blog gaat over mijn dochtertje iluna

Mijn dochtertje is nu 11 maanden oud.
we zijn donderdag 30/9 naar de dokter gegaan omdat ze overal rode puntjes had de huisdokter zei dat het huiduitslag was. Maar het bleek zo niet we zijn op1/10 naar een kinderarts gegaan hij zei dat het begin van waterpokken was maar nu is het nog niet uitgebroken ze doet heel moeilijk. De dokter weet ook niet juist wat er is.Het is afwachten als het Woensdag of Donderdag niet uitgebroken is moeten we naar het ziekenhuis gaan ik ben zo bang.Toen dat de huisdokter zei dat het waterpokken is dan moeten we opassen dat het niet op de longen of op de hersen slaat.Ik begon de wenen. De dokter zei dat ze helder blijft dan moet je geen zorgen maken maar toch maak ik mij zorgen.Ze is nog zo klein voor kinderziektens te krijgen.Ik ben zo bang voor haar te verliezen ook al kan het niet gebeuren je denkt er wel aan. de nacht op 4/10-5/10 had ze hoge koorts 39.8 dan maak je u al drek zorgen.Ben naar mama gegaan we hebben een koortstopje gegoven en in een lauw badje gezet.Het was al 3.00 uur snachts.ik had al niet geslapen.Iluna is pas om 7.00 uur in slaap gevallen tot 9.00 uur.Het was niet lang.Ik had langer gedacht dat ze ging slapen. s'morgens had ze geen koorts meer dan denk je het gaat veel beter gaan maar het was niet zo.Ze wilt niet meer spelen ,stappen,kruipen.Mama zegt dat het normaal is. ik heb veel hulp van mama daar ben ik echt blij voor.dus nu is het afwachten.

Toen dat ze slapte heb ik mijn Rijschool geleerd het ging goed ik heb mijn huistaak gemaakt het ging allemaal goed .Ik heb op de computer geleert van Rijschool daar was ik geslaagt dus hopen dat ik er snel door ga zijn.

1 opmerking:

  1. Dit is mooi beschreven.
    Alles zal in orde komen. Zoek misschien meer informatie op over kinderziektes op het internet en plaats deze site op je blog.
    Goed studeren voor je theorie als Iluna slaapt, je kan het al heel goed, dus niet opgeven!
    Mail of bel me om een uur af te spreken.

    Groetjes,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen