maandag 8 november 2010

Nu weten de mensen mischien wat er is

Donderdag 4/11 zijn we te weten gekomen dat papa een operatie moet laten doen hij heeft 40 procent op verlaming 10 procent op een hart stil stand en 50 procent op slaagkans.Hij moet geopereed worden 6 december. 5/11 en 6/11 zijn we bij mijn vriend zijn nicht die haar kinderen er van naar sinterklaas gegaan.
Maandag 8/11 om 8.00 uur zijn we te weten gekomen dat een van haar kindjes hersenvliesonsteking heeft
en iluna is er bij geweest. We zijn om 9.30 uur naar de dokter gegaan.De dokter heeft haar onderzocht maar ze weet het niet zeker zijn we naar het ziekenhuis gegaan we zijn daar moeten blijven tot 20.30 uur.Morgen 9/11 moet ze een hele dag in ziekenhuis zijn voor verdere onder zoeken. Maar somige mensen snappen het niet en dan denken ze dat ik ze negeer maar dat is niet zo dat je een hele tijd in ziekenhuis zit dan kun je u gsm niet opnemen maar dat snappen ze niet .Ze vragen zelf niet waarom kun je niet dinsdag maarjah dat vragen ze niet ze weten nog eens niet wat er is.En dan hoor je in het antwoord apperaad dat ze ingesproken hebben en kwaad van ik beslis de dagen enzovoord.Maar ze weten niet eens wat er is.Mischien konden ze er achter vragen maar dat doen ze ook niet.Ik heb zo zin om met alles te stoppen zo simpel is dat voor mij hoeft het ook al niet meer dat ze zo doen

1 opmerking:

  1. Melissa,

    Ik ben niet kwaad op je. Maar plaats je even in mijn situatie. Ik probeer je twee dagen te bereiken, ik krijg geen reactie maar wel een sms.
    Je had ook in de sms kunnen zeggen dat Iluna misschien een hersenvliesontsteking kan hebben, dan weten we direct hoe ernstig de situatie is.
    Communicatie is zeer belangrijk om geen misverstanden te creëren, daarom dat ik je aan de lijn wilde horen. Zo kunnen we duidelijke afspraken maken en wordt niemand op zijn tenen getrapt.
    Ik hoop dat alles goed zal komen met jullie en Iluna.
    Ik ben heel blij dat je nog steeds je blog gebruikt om te schrijven, zo weten we wat er in je omgeving gebeurd en kunnen we de situatie veel beter begrijpen.
    De school zal proberen contact met je op te nemen, ik ga dat op zondag ook proberen. Als je kan neem dan de telefoon op.

    Veel sterkte en moed voor deze moeilijke uren en dagen!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen